sjuk..

blev hem skickad från paktiken igår för att jag såg så sjuk ut, tack.. åkte till vendelsö vårdcentral och fick en tid men det va ju bara en förkylning och det fanns ingen läkemedel bara att ligga hemma och vila, kul.. sabina och jim kom hit igår och va med mig fast jag va sjuk. vill verkligen inte vara sjuk vill tillbaka till praktiken men jag har väl mig själv och skylla ute länge i helgen och alldeles för lite kläder på mig.. men jag hade kul iaf.
valborg va vi hos erica och chillade himla trevligt. många fula bilder och många roliga skratt.

fredagen åkte till tomas jobb och tvättade hans bil sen bar det av hem till sabina där det va fest för hennes mamma fyllde år, grattis. mycket god mat man åt tills man spydde typ, mycket sypande och man va ju full innan det hade blivigt kväll. många fulla och glada vuxna har nog inte haft så kul på länge asså. sen bar det av till vega och där va det feeeeest då var det bara att fortsätta att kröka va typ bakis vid den tiden jag kom dit. men drack för att det va kul bastade lite och dansade och lyssnade på tjafs hela tiden.. tjejer säger jag bara.. sov en halvtimme den natten för sen va det bara att gå upp och åka till emmas uppvisning. dom va super duktigt.

lördagen va det ju bara att ta det lungt va sjukt sliten och det blev inget krökande. va med sabina och jim istället och vi åkte till akalla och kollade på street race ist och det va sjukt kul. påvägen hem så ''raceade'' vi men en av bilarna och det gick ju inte så jättebra när dom gasade försvann dom rätt fort kan man säga.. men en mysig lördag va det iaf.

nu ska jag göra lite nyponsoppa och lägga mig och vila och hoppas på att jag blir frisk fort, skriver nog senare. tjingeling
                                         
                                          
jag och erica på valborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0