tråkigt

Brukar du komma i tid: nja
Vad hade du i din mun senast: cola
När mår du bra: när jag slipper tänka..
När blev du fotad senast: vet inte
Hur känner du dig nu: förrvirad
Kan du laga mat: ja
Vad tycker du om fötter: det är ju inte det bästa jag vet..
Är du smart: kanske
Vad har du på dig: strumpbyxor, tunika, trosor, bh
Är du aktiv i skolan: sådär..
Vad saknar du: min pappa
När och varför grät du senast: igår, tjafsade med tomas
Var det pinsamt att svara på det: nej
Hade du en bra kväll igår: ja, fiskade med älskling
Din favoritdryck på morgonen: mjölk
Vad ska du göra i sommar: antagligen jobba och resa utomland
Är du nöjd med ditt liv: ja, för det mesta
Vad vill du jobba som: vet inte
Har du tråkigt just nu: ja!
Vad gör livet värt att leva: vänner och familj
Vad i livet ångrar du: ingenting, alla misstag gör en starkare
Är du musikalisk: jag älskar musik men kan inte sjunga (a)
Vad lyssnar du på för musik: blandat
Kategoriserar du dig själv i någon stil: vanlig (?)
Är du bortskämd: nja
Är du trött: inte alls faktiskt
Vad gör du imorgon: nationella och praktiken


Din första operation: har aldrig opererats
Första piercingen: öronen (a)
Har du piercing någon annanstans: nej
Första bästa vän: Sarah
Första priset: kommer nått från skutan?
Första sporten du började på: ridning
Första husdjuret: hund och häst
Första semestern: turkiet, tror jag
Första konserten: ingen aning
Första kärleken: Tomas


Favorit..
Filmer: a walk to remember
Tvprogram: one tree hill
Musik: blandat
Kroppsdel (på kille): penis ;)
Sport: ridning
Plagg: tighs
Skola: inget..
Bok: ingen


Just nu..
Äter du: ingenting
Dricker du: ingenting
Ska du: fortsätta skriva
Lyssnar du på: lugna favoriter
Väntar du på: ett telfonsamtal från min bejb
Tittar du på: data skärmen


Vad du föredrar (motsatta könet)..
Läppar eller ögon: läppar
Kramar eller kyssar: kramar
Kortare eller längre: längre
Snygg mage eller snygga armar: snygg mage
Busig eller lydig: busig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0