blogg break

okej nu börjar vi väl med kryssningen som va för en vecka sen.. det blev verkligen inte som jag hade tänk mig och jag ska aldrig mer åka på kryssning och vi ska inte ens prata om dom där jävla vakterna dom har ingen jävla rätt att kalla sig vakter asså! men innan allt hände så hade jag väl helt okej om jag måste säga nått. när vi va påväg hem så ville jag bara gå i land gick runt lite och hälsade på lite människor som man inte träffade dan innan. när vi gick i land så kom min snälla vän och hämtade oss, guld värd!   
 
när jag kom hem så stog min kära vän här och väntade på mig det va skönt att ha nån som tog hand om mig när jag kom hem men jag va så sjukt trött så hon åkte hem och jag somnade rätt snabbt. fredagen tog jag och min vän det sjukt lugnt tills grannen ringde och sa att vi skulle komma hem till anus så vi åkte dit och det va helt okej sen åkte vi hem till min granne och efter festade och det va nog det roligaste på hela kvällen.

lördagen va det maskerad fest som gällde så jag och min vän gick upp till grannen och lånade lite grejer och den kvällen va helt lyckad tills nån jävel snodde mitt headset, jävla fitta! det blev en tidig kväll och jag fick ta hand om två fyllon men va gör man inte för vänner liksom. på söndagen så chillade jag bara gick upp till grannen och umgicks lite med dom. den här veckan har jag varit i skolan eller inte måndags och tisdags men vafan jag tyckte jag värld ett lite längre lov så då tog jag det. nu ska jag slänga på en rulle sen ska jag sova för imorgon smäller det, jätte taggad för engång skull!

''you are my only wish''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0