blogg paus

förlåt för dålig uppdatering men har verkligen inte haft nån lust eller ork att blogga nu är jag äntligen hemma och ska sova i min egna säng och det ska bli sjukt skönt. skulle egentligen sovit för flera timmar sen för då va jag jätte trött men nu är jag inte det längre och det stör mig för har inte sovit bra på flera veckor typ så jag har nog dom största ringarna under ögonen.. idag har jag varit i skolan sen gick jag upp till krille sen vid middagstiden åkte jag och mami till kina och käkade och jag tror nog att jag åt för 3 personen och mamma kollade lite konstigt på mig men vafan är man hungrig så är man. jag har faktiskt saknat mamma har inte pratat med henne på typ flera månader så det va mysigt att åka iväg att käka med henne! nej nu ska jag sova, skriver imorgon.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0