shit happens when you party naked

igår va det skolan först sen träffade jag marie och fikade och vi gick runt och kollade lite sen åkte jag hem och började fixa mig sen kom veronica och satte i mitt löshår sen gick vi upp till grannen och började festa det skulle bara va chill och det va det väl fast med lite för mycket folk i lilla lägenheten men det är härligt.. jag däckade i soffan så när pearson och fredde skulle gå så väckte fredde mig så gick jag ner och la mig. jag somnade inte förs halv sju och det är helt sjukt att jag är uppe nu asså..
nu ska jag klä på mig sen ska jag åka till handen och möta marie, tjockis mat är det som gäller idag efter jag har varit i handen så ska jag hem och sova lite sen ska man på det igen, grannen är bäst!
jag och min otroligt snygga granne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0