imorgon smäller det

imorgon vid den här tiden kommer jag sitta på båten och ha sjukt kul, taggad taggad taggad taggad! jag tror jag inte har varit såhär taggad på länge asså. idag har jag varit och shoppat lite till imorgon, glitterspray, lösögonfransar, hårfärg, puder och vantar till i vinter men ska dit imorgon också med sabina hon ska handla lösnaglar och jag ska väl titta om jag hittar nått mer.. pratade nyss med min käraste vän och hon påminde mig om att jag skulle köpa löshår men det kommer jag ju inte hinna nu innan kryssningen, matttttt! men nu får jag väl skita i det..... aja nu ska jag kolla på step up. 
xoxo

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur många är ni som åker, och vilka åker du med? :)

2009-10-29 @ 12:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0