tråkigt

Sagt nej till samlag?:  ja.

Varit medvetslös: nej

Hånglat med nån riktigt ful: haha ja...

Hånglat med fler än 50 pers: tror inte det

Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: kanske?

Gjort något riktigt dumt: ja det kan man väl säga.

Gjort något du verkligen ångrar: JA!

Blivit full på ett släktkalas: nej.

Blivit portad ifrån en krog: nej, haha

Varit otrogen: skulle aldrig vara

Slagit sönder en tv: nej

Önskat att du var det motsatta könet: haha ja många gånger

Överdoserat: verkligen inte

Åkt ambulans: ja fast inte till mig

Gjort nåt olagligt: ja

Fått din mamma att gråta: ja :(

Slagit ner någon: nja..

Skämts över dina föräldrar: många gånger

Skämts över dig själv: ja

Ätit från en papperskorg: nej verkligen inte

Kissat ner dig av skratt: haha nej

Sagt jag älskar dig och menat det: ja! många gånger

Bråkat med din pojkvän/flickvän/ f:d : ja...

Dricker du: ofcorse

Vem är din bästa vän: ......

Vad är du mest rädd för: spindlar

Vilka kläder sover du i: inga?

Vart vill du gifta dig: vet inte

Vad hatar du verkligen: det är många och mycket

Varit kär: ja....

Är du ett hälsofreak: nej, haha

Har du varit kär i någon du inte haft chans på: ja :(

Är du ensam nu: ja :(

Vill du gifta dig: jaa

Vill du ha barn: ja det är klart!


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng:
jag

Såg dig gråta: vet inte

Fick dig att gråta: vet inte

Du delade en drink med: kimmen

Du gick på bio med: haha ingen aning

Skällde på dig: mamma?



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit: tror inte det

Köpt någonting: kanske?

Varit sjuk: ja..

Sjungit: om jag har

Saknat någon: hela tiden!

Haft sex: ja! haha


JAG HAR:

Digitalkamera:
ja

Telefon på rummet: mobilerna

Egen dator: ja

Könssjukdom: nej, aldrig haft!

Husdjur: min älskade hund!

Bra kompisar: alla jag umgås med

Tar du receptbelagda mediciner:
nej..

Vem vill du fika med just nu: en gammal vän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0