varför nu, jag vill bara må bra igen

efter alla dom här veckorna jag har varit utan dig så har allt känts så enkelt. jag har inte gråtit jag har haft huvudet högt och försökt så gott jag kan att alla bara ska bli bra. det kändes som allt började gå åt rätt håll till imorse när allt bara sprack jag vet inte varför just nu gör det bara så ont. jag saknar dig! varför kommer allt nu? varför kom det inte när jag sa hejdå? jag vill bara ringa mig och säga att jag saknar dig så men jag får inte, jag måste vara stark. kommer vi nånsin hittat tillbaka till varandra? kommer jag nånsin kunna förlåta dig för allt du har gjort? kan jag förlåta mig själv? så många frågor men inga svar.. jag vill bara må bra är det för mycket att begära, vill bara glömma och gå vidare!

Kommentarer
Postat av: " Beundraren "

<3

2009-11-06 @ 16:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0