.

matchen gick åt helvete för grabbarna men jag och mickan hade iaf kul, träffade erika och carro där också och sen kom danne. när matchen va slut så gick vi till trollbäcken och tog bussen där ifrån. när jag kom hem så gick jag ut med hunden sen satte jag mig och kollade på heros det är sååå sjukt bra asså. snart kommer studiebidraget också och jag bara längtar, pengar pengar pengar. då ska jag fixa naglarna färga håret kanske shoppa lite om det finns nått som jag vill ha, grabbarna ska ju på kryssning också så då ska lilla steken få köpa lite till mig också. ska nog spara lite också för jag funderar också starkt på att åka på kryssning snart har ju ändå presentkort så då får man ju passa på att åka. nån som vill följa med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0