ny dator!

nu sitter jag hemma hos min man igen men just nu håller jag på med mig nya dator som jag har fått från skolan så nu kommer jag blogga mer ofta även fast jag är hemma hos mannen.. har spenderat dom senaste dagarna som hemmafru, lagat mat och städat åt min man men imorgon får han fixa det där själv för jag ska jobba och han tror att han ska få ha fest här hemma men det kan han ju glömma.. just nu sitter han här bredvid mig och kollar på nån jävla tv serie jag fick inte kolla på min serie så jag är arg på honom så nu ska jag gå och hämta godis och chips och tröst äta mig glad igen.. sitter och väntar på att heroes ska börja men mina ögon tar kål på mig är så sjuuukt trött men jag ska hålla mig vaken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0