på egna ben

det jag inte vet det lider jag inte av men jag saknar dig. saknar att prata med dig höra din mjuka röst som alltid sa att ''det kommer lösa sig gumman, jag finns här för dig''. men nu gör du inte det och det gör ont så ont, du va en sån stor del av mitt liv och nu är det bara borta vart tog allt vägen? du och jag va det inte så vi sa? va det inte så dom sa? jag trodde på oss, trodde att tillsammans så klarade vi allt men kolla hur fel jag hade nu står jag här själv och fryser och saknar din famn som alltid tog imot mig när jag ramlade. det gör så ont utan dig men jag måste klarar av det för det funkar inte längre och det krossar mig.
glöm aldrig att jag alltid kommer älska dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0