du kommer aldrig förstå

Det fanns en tid då jag trodde på dig trodde på oss men den tiden är över nu, jag hatar att du alltid ska leka med mig ska du aldrig växa upp och se hur glad du verkligen gör mig. Det är helt sjukt att du fortfarande får mig att känna den känslan som jag kände för flera år sen. Jag tror nog aldrig att du kommer förstå hur mycket du verkligen betyder för mig.. Jag förstår inte hur jag kunde gå på att du hade förändrats du är exakt lika dan som du va för flera år sen och vi har gått igenom det här redan varför ville du göra det igen? Tycker du att det är kul att såra mig eller föresten du vet ju inte att du gör det. Tack för mig och tack för att du fick mig tro på dig det va det största misstaget på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0