PÅSKLOV!

Nu är det påsklov och det lär nog hända rätt mycket på det här lovet.. Dom senaste dagarna har jag varit hemma hos mina nya grannar Jim och Sabina som har flyttat några hus bort deras lägenhet ser exakt ut som min så det är lite kul. Nu ska jag åka till handen med min vän pearson sen ska vi ta en promenad hem och då ska jag handla skor med mamma får se om han vill följa med då sen ska Sabina fixa mina naglar idag eftersom min älskade Amina blir arton år imorgon så vill känna mig lite fin.. Nej nu måste jag fixa mig så jag inte går helt naken när han kommer vill du inte att han ska få mardrömmar!
xoxo

Kommentarer
Postat av: emma

Hej! har du någon gång varit inne på min blogg?

Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa min blogg? eller att vi följer varandra? :)

jag designar också bloggar till dig som behöver :)



För mer info om design. Kolla på fliken design i min blogg :D



kram :)

2010-04-02 @ 14:01:36
URL: http://justmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0