tråkigt

Namn: Jennifer Sundh
Födelsedag: 29 Juli
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Grön
Hårfärg: Ljusbrunt
Längd: 157
Högerhänt/Vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Lejon
Skostorlek: 35/36
Är dina föräldrar skilda: Ja..
Rädslor: Har väl några.
Mest använda namn på msn: Jennifer eller juff3.blogg.se

FAVORIT

Färg: Rosa
Mat: Massor!
Sport: Ridning
Glass: Mjukglass
Godis: Choklad?
Affär: Olika
Nummer: 8
Tuggummi: Olika
Helgdag: Båda
Årstid: Sommar!
Radiostation: 105.1
Kroppsdel på motsatta könet: Beror på.

VÄNNER OCH LIVET

Vem av dina vänner är mest lik dig:
Ingen
Vem är mest högljudd: Jag.. haha
Vem får dig mest att skratta: Dom flesta
Vem har du känt längst: -
Vem är blygast: Är nån blyg i haninge?
När grät du mest: Hur ska jag komma ihåg?
Bästa känslan: Kärlek
Värsta känslan: Att bli lämnad själv
Vart vill du bo i framtiden: Utomlands

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär:
Ja
Rymt hemifrån: Klart
Tänkt på självmord: Nej?
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: Aa
Sett en död människa: nej
Ätit sushi: Ja
Varit på scen: När jag va liten
Retats: Klart man har

DU

Svär: Alltid
Sjunger bra: Nej det kan jag inte säga att jag gör
Duschar dagligen: Självklart
Vill gå på högskola/universitet: Vet inte
Vill gifta dig: Ja
Kommer överens med dina föräldrar: Ibland
Gillar åska: Nja
Spelar något instrument: Tror inte det
Sover med gosedjur: Nej
Pepsi/cola: Cola
Mc donalds/burger king: Mc donalds
Choklad/vanilj: Båda
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Tv/film: Båda
Gitarr/trummor: ?
Adidas/nike: Adidas
Kakor/paj: Paj
Blind/döv: Inget

KAN DU

Gå ner i splitt/spagat: Kunde
Skriva med båda händerna: Nej, vem kan det?
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: ja
Ha dina ögon i kors: Nej
Nudda näsan med tungan:
Dansa: Jag älskar det

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade: Erica
Du pratade i telefon med: Erica
Du msnade med: Jessica
Du kramade: Erica
Du skällde på: Ingen tror jag
Du sportade med: Erica

SENAST DU

Skrattade: Idag
Grät: Igår
Filmen du såg: Starstruck
Tuggade tuggummi: Idag
Drog ett skämt: Vet inte
Sjöng en sång: Idag, sjunger alltid

ÖVRIGT

Hur många kuddar sover du med: 3
Dricker du mjölk: Ja
Person du hatar mest: ....
Vad borde man uppfinna: Tidsmaskin
Är du ett hälsofreak: Nja
Vilket är det värsta vädret: Regn och slask
Lekte du med barbie som liten: Ja, det gjorde väl alla flickor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0