barnvakt

Sitter just nu hemma hos min extra familj och är barnvakt åt två snor ungar, Emma har precis åkt för att fira Cissi men hon kommer hem sen. Sitter vis datorn och lyssnar på musik och kollar till ungarna ibland dom sitter utanför rummet och håller på att fixar sig fråga mig inte varför men men.. Senare blir det nog femhundra och myspys ska snart hoppa in i duchen så man luktar gott igen. Idag åkte min babe till utlandet och kommer vara borta en hel månad är glad för hans skull för det behöver han men det är klart det är jobbigt..

Imorgon ska jag hem till min älskade mormor på middag det ska bli mysigt sen ska jag åka hem till min prinsessa och ta pyssla om henne för det behöver hon! Så imorgon kommer det bli en bra dag, nej nu ska jag ta och hoppa in i duchen för sen ska gull Frida hålla på med mitt hår.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0