blogg torka

Livet rullar på och bloggen är tystare än vanligt funderar på om jag orkar ha kvar den för jag skriver ju nästan aldrig längre. Men vi får väl se för nu har ju skolan börjat så lär ju börja blogga lite oftare nu får vi väl hoppas på. Har umgåts med mina underbara vänner dom senaste dagarna och har bara haft det allmänt mycket bra. Sitter och lyssnar på musik och väntar på att min film ska bli klar så jag kan lägga mig ner och kolla på det, imorgon är det skolan som gäller börjar tolv så det är skönt att få sova ut lite har inte ens kollat upp mitt schema så det kanske är dags att göra det. Haha nej nu ska jag göra en nattmacka för magen håller på att skrika på mig men ska ha med mig datorn till skolan imorgon så bloggar när jag har tråkigt i skolan. Förlåt ska verkligen försöka bättra mig.
xoxo


Juste är mörkhårig igen också! Väldigt nöjd faktiskt det är de jag passar bäst i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0