godnatt

Och så va första skoldagen avklarad och det va lite roligt att komma tillbaka faktiskt. Efter skolan så åkte jag hem och somnade typiskt blev lite arg på det faktiskt men va ska man göra. Malin hörde av sig och vi skulle ta en promenad till ica maxi men blev inte så fastnade på statoil istället, Malin tog bussen hem och jag stannade kvar och umgicks med Jocke och Ludde sen slutade ju så klart MP så då hängde vi där lite och så kom Jossan Robin och Zigge förbi med Zgges nya bil. Åkte med MP men hamnade tillslut i Robins bli så det blev en sväng till svartbäcken sen körde Zigge hem mig och nu sitter jag är och ska snart sova så jag kommer upp imorgon även fast jag inte tror att jag kommer göra det men men får väl försöka.
xoxo


Det är där det händer! Tolka det hur ni vill ;)

Kommentarer
Postat av: Leanderamy

I see first time your site guys. I like you :)

2011-01-12 @ 08:36:35
URL: http://leanderamy.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0