Ni är toppen!

Har varit med Jossan idag. Vi va först hemma hos mig och snackade lite och sen käkade vi sen kom Carl och hämtade oss och vi åkte och mötte upp alla andra sen har vi åkte runt lite och gjort massor av skoj märkte verkligen hur mycket jag har saknat att umgås med dom underbara människorna. Det va länge sen jag skrattat så mycket och jag är glad att det fortfarande är några som kan få mig att skratta så som jag gjorde idag, dom får mig att känna mig levande igen och ett stort tack till min söta vän Jossan som lyssnade på mig idag när jag behövde det blir så lycklig av att bara se hennes söta lilla ansikte jag önska bara att jag kunde göra allt i världen för att få henne att må bra igen! Hon är guld värd den tjejen!

Imorgon ska jag träffa bäste Linda och vi ska hitta på nått kul sen senare på kvällen ska jag leka med Jossan och det lär ju bli alla andra också men det kommer bli en bra dag känns det som så fuck alla problem för jag orkar inte må dåligt längre.. Nej nu ska jag slänga på en rulle sen sova puss och godnatt!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0