Rymmer från Haninge

Idag så rymmer jag från Haninge och ska spendera min dag med min underbara flicka. Ska bli skönt att komma bort lite och bara umgås med henne och mysa med hundarna och bara snacka massvis.. Mycket kärlek till den tösen!

I fredags så va vi hemma hos mig sen åkte vi in till stan som slutade i kaos och utanför pridefestivalen men det är sånt som händer man kan inte alltid ha kul men jag är väldigt tacksam för att ni som kom till mig gjorde min kväll väldigt bra även fast det inte blev som jag hade trott..

Har varit med T och vi har haft väldigt roligt eller han har haft det iaf men det är ju kul att man får nån att skratta, han får mig verkligen att må bra. Tack för att du står ut med mig!

Och till dig, svin ... Jag har aldrig varit så besviken på dig som jag är just nu, hur i helvete kan man glömma nått sånt och nu kommer du och säger att jag ska ta imot din förlåtelse, fuck it säger jag. Jag behöver tänka jag vill förlåta dig men jag är så rädd att det ska hända igen om och om igen som alla år innan. Ibland önskar jag bara att du va död allt hade varit så mycket lättare då, då hade du inte kunna göra mig besviken och då skulle jag kunna se tillbaka till dig och veta att du fortfarande är min gud och jag kunde fortfarande se upp till dig men det kan jag inte längre. Du har förstört för mycket!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Kär i dig!

klarar inte ensamhet, är helt krossad faktiskt just nu... psykiskt borta igen. fan hur ska ja kunna bo själv? =(

2010-08-03 @ 20:21:27
URL: http://parentlicious.blogg.se/
Postat av: Nicklasingebjorg

Hope you enjoyed your visit.

2011-01-01 @ 18:46:28
URL: http://nicklasingebjorg.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0