samtal?

Som ni såg i mitt förra inlägg skulle jag ha träffat Angelica idag men så blev det ju inte så har legat hemma och kollat film det har varit skönt att bara tagit det lugnt men ensamheten plågar mig så det hade ju inte varit helt fel att haft nån att umgås med men men det finns inte så mycket att göra nu. Ska nog ta en lång promenad men Selma hon är ju trotts allt min räddare när ensamheten är som värst och den bästa krambjörnen på nätterna när kylan tar över och jag inte han honom bredvid mig så ligger ändå hon där och det ska jag vara glad över. Pratade med honom idag på facebook och det va inte så lyckat men han sa iaf att han skulle ringa innan han går och lägger sig men klockan är liksom 01.15 där och Erica hade pratat med Wille och då sa han att han skulle gå och lägga sig men det behöver ju inte betyda att han gör det men endå vi får väl se om jag får nått samtal. Det har inte ens gått en vecka och jag håller redan på att flippa ut men jag saknar att höra hans röst varje dag och som sagt första veckan är alltid värst men den är snart slut så jag får hoppas på att det blir bättre nästa vecka och blir det inte det så rymmer jag hem till Victoria för hon får mig att tänka på annat och då kan jag ta hand om henne istället för mig och jag älskar att ta hand om min lilla prinsessa!

Imorgon ska jag träffa Jossan så det ska bli kul vi kommer prata och prata och prata för det behöver vi så nu vill jag bara att det ska bli Torsdag så jag får träffa henne! Nej nu ska jag ta ut min bäste vovve på promenad.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Vicky

armarna står öppna för min tös

2010-08-12 @ 19:06:38
URL: http://parentlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0