Tatuerad

Vaknade upp hemma hos Erica så vi käkade lite frukost sen kollade vi på filmer sen va det middag sen åkte vi till brb för att sola men gick först till cristian för att snacka om tatueringar och som vanlig så va det jag som gjorde det, jag har tatuerat mig. Är riktigt nöjd faktiskt efter det åkte vi hem till mig så jag kunde hämta lite grejer sen hämtade Perez upp oss vid klena så vi åkte till statiol så jag kunde köpa cigg och där träffade vi alla glada människor sen körde Perez hem oss och nu sitter jag i Ericas säng och hon ska snart hjälpa mig att göra rent tatueringen sen ska vi nog kolla film. Imorgon ska jag träffa min älskade Patricia så det ska bli kul får se va för skoj vi hittar på. Nej nu ska det fixas skriver senare eller imorgon.
XOXO

PS: Älskade mormor jag vet att du älskar mig ändå och du kommer faktiskt tycka den är fin (hoppas jag) så snälla bli inte arg på mig, älskar dig! ;) DS



Kommentarer
Postat av: JIM

Tennifer?

2010-08-20 @ 15:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0