Underbara vän!

Träffade Erica uppe vid bussen och vi åkte till handen för att hämta ut skatten som hade komigt i brevlådan. Så det gjorde vi sen käkade vi lunch sen åkte jag hem åt och min lilla ängel Jossan hoppade på bussen så vi åkte till mig men det blev ett stopp på vägen och det va VI i sågen så vi handlade lite gott att äta och cola sen gick vi ner och satte oss på min baksida. Vi har suttit där och bara snackat och snackat och jag kan säga att det behövdes, gud va jag har saknat henne så nu ska jag ta alla tid jag kan för att träffa henne oftare! Vi kollade på The stepfather och den va sjukt jävla bra så den borde ni se om ni inte redan har gjort det.. Under filmen så ringde min babe och jag blev riktigt glad har verkligen saknat att höra hans röst så nu får jag leva på det tills jag får höra hans röst igen, vill verkligen ha hem honom nu och det är liksom tre veckor kvar på lördag tills han kommer hem igen. När filmen va slut så tog vi fram chipsen och sen satt vi och pratade ännu mer och det blev lite känslosamt men det måste de få bli ibland också men det bästa med oss är att vi är så lika och att vi verkligen förstår varandra, du är den systern jag alltid drömt om att få men aldrig fick! Du är helt underbar min kära vän! Nu har hon gått och jag sitter mig datorn i knät och musiken i öronen och ska väl snart försöka sova.
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0