GODNATT

Idag har jag inte gjort nått speciellt har bara legat hemma för jag har haft så sjukt ont i magen så idag blev det säng liggandes sovigt massor och ätit typ ingenting men såna dagar ska man väl också ha?! Senare på kvällen kom Duggin hem med Ronja och Stefan. Jag följde med min bästavän till stan och hämtade hans föräldrar sen körde vi hem dom, det va skönt att få lite ensam tid med honom! Vi tog en sväng till donken och fick självklart köpa med oss mat hem så fick Stefan ta en fika med mamma Carin sen åkte vi ut och tog med oss Duggin. Vi åkte till jordbro och körde lite där sen åkte vi till statoil så jag fick köpa mig cola sen åkte vi och släppte Duggin hos Ronja sen körde Stefan hem mig. Nu ligger jag i sängen och är sjukt trött och jag fattar inte hur det går till eftersom jag har typ sovigt hela dagen men trött är jag iaf så slänga på en film och sen sova ska bli jätte skönt, kanske göra en natt macka också för magen kurrar faktiskt lite.

Imorgon ska jag åka till ica maxi med små tjejerna sen ska vi nog ta en sväng till handen också så jag kan köpa klart alla julklappar. Det är vad jag har planerar imorgon sen vet jag faktiskt inte vad för kul jag ska hitta på, min bästa vän åker imorgon och är borta hela helgen sen kommer han hem igen och är hemma i några dagar sen åker han igen, varför ska alla lämna mig?! Nej nu ska jag sova så jag orkar med morgon dagen.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0