lördag

Hej jag är verkligen sämst på att blogga men som sagt ibland har man varken lust eller ork för att blogga. Igår låg jag bara hemma och degade men när klockan började ticka så fixade jag mig och rörde mig hem till Joel där det va massa folk. Kvällen slutade hemma hos Duggin där hennes mamma och Persson va plus små tjejerna (Malin och Lina) det va en väldigt rolig och lyckad natt, att skratta va ju inget problem för oss. Vi gick väl och la oss runt fem eller va det va när vi vaknade imorse så käkade vi frukost sen vilade vi lite sen tog jag och Johanna bussen hem.

Ska snart springa till bussen för att åka ner till tungelsta och äta middag med alla tjejer sen blir det en sväg till oyes och kolla på Fredrik när han ska spela sen får vi ju se vad som händer men nått kul hittar man väl alltid på! Nu måste jag springa puss och kram!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0