TIDIG MORGON!

Nu är vi alla vakna efter en helt annurlunda kväll igår. Kvällen började på Elly's det va inte mycket folk där alls men mysigt va det. Samtidigt som vi var på Elly's så brann gränderna i tungelsta vi såg lågorna från Elly's så när det stängde så åkte vi dit sen kom Stefan och hämtade oss och vi tog en sväng till handen.  Vi åkte runt en stund sen åkte vi hem och när vi kom hem så va det ju fullt hus som vanligt jag va skit trött så jag ville bara gå och lägga mig men det fick jag inte men det blev inte så sent iaf och jag somnade rätt fort.

Ska snart gå upp och fixa mig för vi ska snart åka til södertälje för Stefan ska hämta nån jävla grej sen har jag ingen aning om vad vi ska hitta på för bus. Det som jag SKA göra iaf det är att träffa Mickis för hon åker imorgon och lämnar mig här i en hel vecka! Så träffa henne är ett måste!


KOMMER SAKNA DIG NÅTT ENORMT!!
<3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0