Mikaela <3 Jennifer

Nu sitter jag här igen och har min bästa tjej bredvid mig, Stefan och Duggin är iväg och ska köra hem Stefans mamma sen kommer dom hit igen och då ska vi väl dra ut.

Jennifer var keff på att skriva klart så då får väl jag göra det istället :p Mickis in the house bitches! Alla kan suga kuk för jag är bääääst! Mickis and Lööökish! Jag taggar till Teneriffa på tisdag och det gillar inte löken. Men jag ska ta med lite sand hem till henne så kan vi ha det under julgranen när vi firar lilljul. Btw så har jag varit bajsledsen idag men löken fick mitt humör att stiga. Sån jävla underbar vän och jag hoppas vi fortsätter ha sjuuka snack,kvällar och ideér ihop!!
Tråkigt att man mår dåligt ibland och att ens humör går ut över de oskyldiga. Menmen, life is a bitch.

Nu har jag fan skrivit om allt och ingenting och tänkte vara lite social med Löken nu eftersom jag åket till Nrkp imorgon och vi inte kommer ses på 9 dagar typ :( Men ni får ha det bra så länge så får jag gästblogga någon annan gång.

Have a nice life bitches!
over and out
Mickis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0