ännu en riktig vinter!

I tisdags så följde jag med Johanna till handens närsjukhus och dom skickade oss direkt till akuten på sös så det va bara att åka dit. Fick sitta på gyn akuten i 7 timmar vi fick dock sällskap typ dom sista två timmarna så det va ju lite roligare men som sagt det är aldrig kul att sitta där och bara vänta har gjort det ett antal gånger i mitt liv men va gör man inte det är klart man ställer upp för sina vänner.. Eftersom klockan va så jävla mycket när vi skulle hem så gick inte Johannas bussar så jag följde med henne hem men problemet var att vi fick gå från kulfångsgatan och det va SVINKALLT!

Igår blev jag väckt vid elva och va trött som ett jävla djur men det va bara gå upp och åka hem och fixa sig sen jag hade lovat Jocke att åka med honom till stan. När jag va klar så åkte jag och mötte honom vid terminalen sen åkte vi in till stan och han köpte töjningar och jag köpte en ny tungpicercing. Sen gick vi till gallerian och satte oss och fika det va jätte mysigt, det va skönt att komma bort från haninge och bara sitta och ta det lugnt liksom.. När vi började åka från stan va väl klockan fem halv sex och Stefan kom och hämtade mig vid vh eftersom vi skulle på bio. Vi hämtade Mickis i tungelsta sen bar det av till heron för att hämta ut biljetterna till Paranormal activity 2, vi käkade innan filmen och satt och hade allmänt jävla roligt. Filmen va väl sådär jag bajsade typ på mig den är ju bätte än ettan men endå den hade världens sämsta slut. När filmen va slut så åkte vi till sköndal och hälsade på Sebbe som typ slutade så vi väntade på honom sen åkte vi och lämnade av Mickis och Stefan åkte hem så då blev det bara jag och Sebbe nattugglorna själva! Vi åkte runt och tog en fika på statoil sen hämtade vi VD och jag va så trött att jag mådde illa så han fick köra hem mig jag somnade typ direkt när jag la huvudet på kudden.

Vaknade för en stund sen skulle behöva sova typ hundra timmar till känner jag men måste resa på mitt feta arsle och åka och mötta Mickis och jag har faktiskt bråttom så jag får blogga mera senare!
xoxo

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/fredag-dagens-blogg.html#comment

2010-12-03 @ 14:40:16
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0