lördag

gårdagen va riktigt lyckad va i skolan och hade drama sen åkte jag hem och somnade för mådde inge bra men när jag vaknade va jag på topp igen. hoppade in i duchen sen kom oskar och hämtade mig och madde och körde oss till emma där vi fixade med mitt nya nummer, tack sötnos! sen kom oskar och hämtade mig och vi åkte till hanviken och släppte av hans kompis sen åkte vi och hämtade sofie och jessica i handen så åkte vi runt lite med bilen sen tog vi en lite paus hos en kompis där jag blev ner kastad i snön, tack killar det va väldigt gulligt av er. sen åkte vi till jordbro och träffade massa människor sen blev det en snabb visit till sågen och hälsade på gamla vänner det va underbart! sen åkte vi bara runt lite och ner till tyrestaby där jag fick prov köra och det gick bättre än vad jag trodde, grym jag är! sen va det bara hem till sängen och skönt va det.

idag blir det nog också en lugn kväll tror jag känns som jag behöver det iaf min kropp.. kanske ska träffa en viss person och blir det så då är jag nöjd annars blir det va ut med sofie och jessica igen och alla grabbar.. nej får se vart dagen tar mig. skriver senare.
xoxo


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0