SJUK

huvudet dunkar ögat rinner och näsan desamma och det går att steka ägg på min panna men ändå sitter jag här i skolan och kämpar.. har nog aldrig krigat såhär mycket särkilt när jag är sjuk, vill bara hem och sova men det ska jag inte göra ska plugga och plugga så jag klarar det här, tänker inte gå om ett år till, aldrig! efter skolan ska jag åka till emma om jag orkar det får se men hoppas att jag gör det för den där ungen är ju så jävla upptagen nu så man får ju ta den chansen man får för att hinna träffa henne.. jag vill inte va sjuk dom borde fixa nått läkemedel som gör att man inte blir sjuk.. nej måste plugga nu innan kroppen säger upp sig helt..
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0