söndag

Helgen har varit lugn i fredags så tog jag det lugnt jobbade ju till halv elva så orkade inte göra nått och i lördags så va det en tripp till södetälje för min kusin fyllde ett sen va det bara hem och fixa sig och sen till ollan. Det va sjukt mycket folk där men det va ändå lugnt så det va skönt. Idag så hämtade mamma mig efter hon hade varit i stallet och vi åkte och köpte mat sen gick jag upp till gurra och kollade på film nu ligger jag i soffan och ska snart hoppa in i duchen sen sova för imorgon är det praktiken som gäller och sen bär det av för att köpa häst! Mamma ska köpa en häst till mig så jag är överlycklig så imorgon ska vi åka och köpa honom det ska bli kul för nu kan jag rida med mamma och mina kompisar när jag vill, love it! nej nu ska jag ta och hoppa in i duchen.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0