vill ha tillbaka det gamla!

dagarna går fort när man har kul men ska jag vara helt ärlig så har jag bara inte orkat blogga och har inte haft mycket att skriva om och har inte så mycket att skriva nu heller men kände att jag behövde skriva av mig lite så nu gör jag det. medans min klass är ute på praktik den här veckan så är jag i skolan och pluggar så jag ska komma ikapp inte det roligaste men jag är glad att jag har 3erna som lyser upp min dag när jag sitter där själv och pluggar. sitter i min soffa nu som vanligt men ska snart ut och träffa min vän som jag inte träffat på länge så det ska bli kul! imorgon är det lilllördag och det blir mer plugg för mig sen får jag se vad som händer kanske ska träffa brudarna, saknar dom nu när man inte träffar dom varje dag i skolan.. asså jag har verkligen ingenting roligt att skriva om jag är ledsen, det finns mycket jag vill skriva men jag vet inte hur jag ska utrycka mig själv... nej jag bloggar nog snart igen....
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0