aldrig mer

nu är det ett nytt år och jag hoppas att det kommer bli så mycket bättre än 2009 2008 och 2007 när jag träffade dig... jag vill bara radera allt som har med dig att göra, du har förstört mig totalt. om du skulle se mig nu skulle du vara stolt över dig själv då? jag vill inte må såhär och jag vill verkligen inte att jag ska må dåligt för att du har krossat mig men nu är det så och då får jag väl leva med det, jag visste att du inte var bra för mig jag är bara så arg på mig själv att jag inte lyssnade på alla som varnade mig och sa att jag är så mycket bättre än dig och det är jag det vet jag men du har krossat mig för sista gången. jag gick på den där långa vägen och kom aldrig fram när du och jag sa upp kontaken på riktigt men jag byggde upp mig själv och började kunna stå på mina egna ben och må bra igen och sen gör du såhär mot mig, det värsta är att jag är på noll igen och jag går på den där jävla vägen och kommer aldrig fram och det kommer ta så mycket längre tid nu än innan tack vare dig, idiot! men jag kommer klara det jag kommer vara stark och jag kommer må bra igen även om det tar lång tid, jag är så mycket bättre än dig och jag är så mycket starkare än dig du är en svag jävla människa som inte kan stå själv! fuck it, jag är den som kommer skratta sist men även om jag kommer skratta sist för när det skrattet kommer så kommer det äntligen va ett riktigt skratt och då vet jag att jag mår bra igen och jag har är tillbaka till mig själv igen det kommer ta lång tid det vet jag men jag kommer klara det. jag tänker inte fälla några mer tårar för dig för du är inte värd det du är inte ens värd att tänka på så hejdå nu och föralltid. tänker aldrg mer vända mig till dig, du är död i mina ögon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha you go girl =D

2010-01-04 @ 00:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0