lilllördag!

skolan... ska snart ha utvecklingsamtal, suck! nej men det kommer nog gå bra ska ta tag i mig själv nu och fixa skolan och allting annat orkar inte må såhär längre, så nu går jag för sista gången ifrån dig. orkar inte med dig och dina problem längre du förstör mig, så hejdå! ska sitta kvar i skolan idag för att plugga nu ska jag bli en duktig flicka.. efter skolan ska jag upp till centrum en snabbis sen ska jag till handenterminalen sen ska jag väl hem eller nått. har för mig att jag skulle träffa lite folk menmen vad ska man göra om man har minne som en guldfisk.. och här är till dig big daddy, JAG ÄR INTE RÄDD FÖR DIG!! haha. nej nu ska jag lugga lite ha det så bra så länge.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0