måndag

försov mig som vanligt idag men åkte till skolan iaf och då hade vi engelska sen idrott och då åkte vi skriskor. jag och andreas stog vad om vem som kom fortaste till andra sidan asså vi satt på stolar och pontus drog honom och alex drog mig och det sjukaste var att det gick fett fort för mig och alex bara släppte mig och jag flög bokstavligen in i båset som tur var dörren öppen och jessica stog där och tog i mot mig, gud va vi skrattade.. det där är bara sånt man tror händer i filmer men nu har det hänt mig och kul va det men det kunde också gått riktigt illa så nu är andreas skyldig mig en cola.. nu sitter jag i min soffa igen och tv är på men inget roligt som är på min älskade hund ligger här bredvid mig och det är mysigt med lite närhet. imorgon ska jag nog träffa min jennifer ska bli mysigt men nu orkar jag inte skriva mer..
xoxo

Kommentarer
Postat av: mormor

Du skall få en häftig väckarklockka

av mig.



Kraaaaaaaam

2010-01-18 @ 23:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0