myspys med snö

är skrämmande trött och vill bara sova jag har varit duktig idag och inte tagit nån powernap så är faktiskt stolt över mig själv.. just jag stälde mig på vågen i morse och jag har faktiskt gått ner i vikt jag blev chockad för det trodde jag verkligen inte har ju liksom inte gjort nått speciellt så fattar inte vart dom kilorna har tagit vägen.. jaja inget mer snack om min vikt nu min dag har varit bra först skolan sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt och det har varit skönt.. imorgon ska jag och min jennifer åka till stallet och rida kommer bli sjukt mysigt, ska nog ha med mig kameran så jag får lite vinterbilder. nej nu ska jag typ sova så jag kommer upp imorgon. natti natti
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0