örebro fram och tillbaka

nu är jag hemma och sitter faktiskt i kötet för engångskull. det va skönt att åka till örebro och kolla på huset och så. det va ett litet och sött hus det kommer nog bli fint när mamma är klar med allt hon ska göra med det! påvägen hem pratade jag med emma och jag retade henne och sa att vi skulle åka till max och äta och då ville hon också ha så påväg hem från jobbet så hoppade hon av och bytte till röda linjen och åkte till fittja så vi hämtade upp henne vid station sen åka vi till max och det va sjukt gott. påväg hem så bestämde emma sig för att följa med hem och hjälpa mig med min ekonomi och det gick bra nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på one tree hill sen sova. imorgon är det ännu en jobbigt skolvecka med det är bara att stå ut. nej godnatt på er..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0