skola imorgon

nu sitter jag i min soffa och slappar, det blev ingen träning idag men man får väl börja med det nån annan gång. jag som va så taggad på att börja träna! aja ska snart ta ett varmt bad och förbreda mig för skolan imorgon, ännu en ny vecka och ännu mer skola.. har inte så mycket planerat den här veckan ska till mormor nån dag och fika eftersom dom åker upp till dalarna en hel månad och lämnar stackares mig här helt själv. ska träffa angelica på torsdag och sen ska jag träffa min fru nåndag också vi har inte lekt på flera veckor känns det som och jag saknar henne! ska väl hinna rida nåndag i veckan också men det är så kallt så det är inte ens kul tycker så synd om min lilla älskling där nere som står och fryser! jag måste bara säga det att min mamma kollar på nog dom mest störda pogramen som finns. nej nu ska jag hitta på nått kul, eller inte.. har bara inget annat att skriva..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0