underbar fredag!

blev väckt kl nio i morse och kunde inte somna om så har suttit hemma och tagit det lugnt bara. gick upp till grannen när jessica ringde var där en stund och det va kul att träffa jessica och tobbe igen efter deras resa till japan. gick ner och åt mat med mamma sen åkte jag till min andra familj och satt där och spelade spel och snackade skit så det var jätte mysigt. det har varit skönt att ta det lungt från allt festande för engångskull men imorgon ska jag nog ut om jag orkar. just nu sitter jag och pratar med personen som känner mig bäst i hela världen och måste bara säga att nej lilla hjärtat jag tänker inte låta hjärtat säga till den här gången håller mig borta från det där. men jag är så glad att jag har dig!

And you fall and you crawl and you break 
And you take what you get and you turn it into

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0