du får mig att le

När jag kom hem igår så somnade jag som vanligt i soffan när jag vaknade så käkade jag lite och tog det lugnt den tog jag en duch sen kom T och hämtade mig och vi åkte till honom och lämnade släpet sen åkte vi till mig och hämtade mammas bil eftersom vi skulle låna den sen hämtade vi Erica och sen åkte vi till vega och käkade. Efter vi hade ätit åkte vi hem till T igen för han skulle hämta kameran sen åkte vi och fotade bilen sen lämnade vi Erica på coop sen tog vi en sväng till kungens kurva och träffade Ludde för han jobbade över så vi va där ett tag. När vi va på väg hem så stannade vi på statiol och där va såklart min lilla MP och så va Jimpa och dom andra grabbarna där så vi snackade lite just glömde säga att innan statiol så åkte vi hem till mig och bytte bil och hämtade hunden, så efter statiol så åkte vi hem och sov.

Kom hem vid sju imorse och va ovanligt pigg så jag va duktig och tvättade och käkade frukost sen gick jag och la mig somnade så fort jag la huvudet på kudden. När jag vaknade så käkade jag lite till och hängde upp tvätten och duchade så lite vuxenpoäng till mig. Nu väntar jag på att Ludde ska komma förbi så ska vi snacka lite skit sen ska jag nog träffa Erica och senare ikväll kommer T hem så då ska jag träffa honom. Nej nu tror jag Ludde kommer så ska vara social.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0