Jag vill inte bli som dig..

Nu när jag har blivigt stark och klarar mig utan dig varför kommer du tillbaka, kan du inte bara låta mig vara och gå till nån av dina tjejkompisar som du säger att du har så många av istället. Dom som du alltid pratade om på våran så kallade tid och du skulle alltid försvara dig med att dom bara va vänner men bra gå till dom istället för jag orkar inte med det här jag har blivigt en mini verson av dig iskall och bara allmänt elak och jag vill inte vara det. Jag vill kunna finnas där för dig och hjälpa dig men varje gång du hör av dig blir jag bara arg och jag får sån ilska i kroppen och det vill jag inte, förlåt för att jag inte kan finnas för dig men jag klarar inte av att vara elak mot dig du färtjänar bättre.. Jag hatar det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0