just loving it

Jag har inte bloggat på jätte länge men har tid inte varit hemma och när jag väl har varit det så har det bara varit sen snabb visit. Jag mår bra och jag har det bra tänker inte berätta för mycket  för er som känner mig bra och läser bloggen vet vart jag håller hus. Nu ska jag hoppa in i duchen sen ska jag väl följa med mamma in till stan för hon tjatar så förjävligt sen ska jag ta det lugnt så idag blir det inga bil resor och det ska bli skönt! Jag är som en helt annan människa när jag är där och det känns som jag inte längre är i Haninge och det är jätte skönt. Nej nu ska jag ducha jag bloggar så fort jag orkar och har tid men vill ni nått så nås jag faktiskt på mobilen!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0