slingerbulten

Från att ha sov sällskap i en hel vecka till att sova själv nu det går inte, hatar att sova själv men är glad att jag har min hund som ligger bredvid mig. Har spenderat dagen med Erica Ludde och Wille vi har varit hemma hos Ludde och käkat tacos och kollat film har varit jätte skönt att bara ta det lugnt.. Efter vi hade kollat på andra filmen så tog vi en sväng ut med bilarna och åkte runt lite och det va helt dött överallt. Ludde tog mig för allra första gången ut på slingerbulten och det va inte det roligaste jag har varit med om efter bilolyckan men som sagt det är bra träning.. Så nu har jag åkt på den för första gången och jag är nöjd att jag inte börja gråta.. Nej ska försöka sova nu för imorgon blir det att fota bilen och bada sen hem och fixa mig sen ska jag på middag med T. Efter det ska jag nog till Erica så det kommer nog bli en bra dag. Godnatt
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0