TISDAG

Har haft en bra dag idag, åkte till Emelie och käkade tacos sen åkte vi och mötte Stepp sen badade vi sen åkte vi till handen och påvägen när vi nästan va vid centrum mötte vi på värsta idioten på moppe som kör in på vårat kör fält och Emelie tutar så killen tittar bak och sen när han titta fram så körde han rakt in en lyckstolpe och fyfan va vi skratta det va riktigt roligt! I centrum handlade Emelie munskölj sen åkte vi hem till henne och käkade lax och om det va gott! Sen bar det hem till mig och jag bytte om sen åkte vi till handen och Emelie piercade tungan sen åkte vi till donken där hon käkade glass och knarkade is.... Omg va svullen hennes tunga va efter en stund kom allt folk så vi satt och snackade en stund med dom sen åkte jag och Stepp till statoil och köpte cigg sen en snabbis till ica maxi sen körde hon hem mig. Har varit hemma ett tag och nu sitter jag i soffan och har riktigt ont i huvudet så ska nog dricka lite vatten och sen sova..

Imorgon ska jag och mamma fotografera oss och det ska bli kul hoppas bara att min älskade Emelie följer med för hon behöver komma bort lite och få skratta lite åt mig när jag står där och posar, haha! Nej nu orkar jag inte skriva mer, natti natti!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0