älskar sommaren!

Onsdag: Jag åkte hem till Emelie först och käkade sen duchade hon sen åkte vi hem till mig och jag duchade sen åkte jag mamma och Emelie in till stan och jag och mamma blev sminkade sen fotograferade vi oss och det va riktigt roligt. Efter så väntade vi på bilderna sen kollade vi på dom och köpte dom sen åkte vi till medis och satte oss på en uteservering och käkade det va riktigt mysigt. Sen åkte vi hem och jag och Emelie åkte till donken sen blev det ett litet hemligt äventyr och riktigt roligt hade vi då! Sen körde hon hem mig och jag somnade rätt fort tror jag..

Torsdag: Vaknade tidigt idag så satte på mig badkläderna och la mig på baksidan sen ringde Emelie och vi planerade att jag skulle åka till henne så jag slängde i mig lite mat sen åkte jag till henne och vi väntade på att hennes mamma skulle komma hem så vi kunde få tank kortet sen åkte vi till mig och hämtade bad saker sen åkte vi till gålö och solade, det va himla mysigt. Sen åkte vi hem till Emelie och käkade sen bar det hem till mig och lämnade av lite saker sen åkte vi till stallet och dit kom Åsa och Sofie plus barnen och Victor (Åsas son) red på Fabbe och han skötte sig jätte bra. Efter staller åkte vi till Cassi och badade i hennes nya pool det va riktigt skönt. Sen körde Emelie hem mig och jag insåg att mamma inte kommer hem ikväll så jag får sova ensam idag som jag hatar. Jossan och Timmie kom hit och tog några cigg med mig så snackade vi lite skit också kom nyss in så nu ska jag väl slänga på en rulle sen får vi ju se om jag får nån sömn idag!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0