älskar värmen

Har haft en underbar dag när jag vaknade så käkade jag lite sen hoppade jag in i duchen sen åkte jag och mötte Emelie och vi åkte till handen och handlade lite grejer sen åkte vi till donken och dit kom Stepp sen åkte vi till Cassi och sen ner till deras stall och Emelie red ut och vi följde med och det va rikitgt jobbigt att gå, lite lat är man ju. När dom va klara så åkte vi ner till min Fadde och jag tog en liten sväng med honom sen åkte vi och käka och vi skulle egentligen åkt och bada men det blev så sent så vi struntade i det. Nu är jag hemma och är jätte trött så ska ta en duch sen ska jag sova. Imorgon ska jag träffa Emelie och Cassi och vi ska sola så det kommer bli en bra dag imorgon. Godnatt
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0