godnatt

Ligger i sängen just nu ska snart gå ut och hålla mamma och min kära vän sällskap men kände att jag ville skriva några rader först. Praktiken gick bra idag mötte upp Amina innan praktiken och hon följde med mig dit och vi kollade på gamla bilder och vi satt där med tårar i ögonen och ville bara vrida tillbaka tiden, det va dom bästa åren i mitt liv och jag vill bara göra om allting igen det är jobbigt att bli stor men jag får väl nöja mig med dom underbara minnerna. Efter praktiken gick jag och Emma hem och hämtade lite saker sen åkte vi till henne och käkade och hon fixade sitt rum väl på bussen så mobbade hon mig för att jag hade ett larvigt leende sa hon men jag vet att hon egentligen är sjukt glad för min skull för att jag är lycklig igen hon kan bara inte erkänna det.. Nej nu ska jag gå och va social skriver imorgon.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0