Hemma igen

Hej! Nu är jag hemma igen det va hur skönt som helst att komma iväg från haninge. Skulle ha åkt hem igår egentligen men stannade en natt till och åkte hem imorse. Jag måste bara säga det de är ju sjukt tråkigt att pendla helt själv en timme och en kvart helt själv men det är ju tur att musiken finns asså. Nu sitter jag på praktiken och väntar på att vi ska öppna jobbar kväll idag så slutar tio och det suger för jag vill hem till min hund och lite till mamma då... Imorgon är det tandläkaren som gäller sen praktiken och sen hem till mormor eftersom hon har fyllt år som jag skrev tidigare. Nej nu ska jag äta lite mat så jag orkar med dagen. Skriver senare.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0