måndag

Praktiken idag va riktigt seg i början av dan men efter nån timme så vaknade jag till och då sjöng jag med små tjejerna och sen på min rast så satt jag käkade min middag och kollade på lite tv.. Va sjukt uttråkad på kvällen tills det började liva till lite på gården satte mig och sjöng och det blev en hel publik bakom oss när vi sjöng, kul va det. Så det har varit hel lyckad dag och bättre blev den bara när jag kom hem, du får mig så glad. Nu ska jag ta och sova och drömma underbara drömmar. Börjar elva imorgon så måste sova tidigt så jag kommer upp.
xoxo

Kommentarer
Postat av: LIVEBYTOBBE

Värsta sovmorgonen ju :) Annat är det när man börjar jobba 07.00... :S



LIVEBYTOBBE - Bloggen med humor och naket

2010-03-09 @ 01:04:16
URL: http://livebytobbe.blogg.se/
Postat av: Patrickastri

nice site keep it up ok

2011-11-10 @ 12:27:10
URL: http://patrickastri.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0