Tisdag

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen men det är sånt som händer nu är jag back on track.. Har haft en underbar helg hos angelica om jag kunde skulle jag stanna där föralltid, för att slippa allting här hemma där har men inga krav på sig och där kan man gå kläd hur man vill utan att ingen kollar konstigt på en. Jag och angelica pratade om väldigt gamla minnen den här helgen och vi kom fram till massa skoj som man hade förträngt och efter alla dom här åren med familjen backlund så älskar jag bara dom så mycket, vet inte vad jag skulle göra utan er! Och du angelica du kommer alltid betyda så mycket för mig, kommer skydda dig med mitt liv. Hela vägen ut min älskade vän!

I fredags slutade jag på praktiken och den va sjukt sorligt för jag drivdes verkligen där alla va så underbara och för engågskull så är jag faktiskt nöjd med min praktik och mitt betyg. Även om det va tråkigt att sluta praktiken så va det kul att komma tillbaka till skolan idag för jag har verkligen saknar mina tjejer! Det har varit en underbar dag idag så efter lunchen så gick vi en lite promenad och köpte cola sen gick vi och satte oss i solen på baksidan av fredrik och tänkte att vi skulle njuta lite av det underbara vårvädret men så blev det ju inte när alla kom och satte säg vid oss men vi fick några minuter för oss själva iaf. Nu sitter jag i soffan och ska snart gå ut och ta en promenad, skriver senare.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0