dom tre vännerna och jossan! <3

Va i skolan idag och hade massor av femor där för vi hade en aktivitet och då hade vi femor med det gick bra och det va kul att se på dom små barnen för man kollade tillbaka så mycket på sig själv. Efter skolan kom Oscar och hämtade mig och vi åkte och träffade Robin sen drog vi hem till honom en stund och sen hem till mig för jag ville ducha och så sen tillbaka till honom och hämtade lite saker sen åkte vi till bageriet när väntade Robin och Jossan på oss så vi satte oss i solen och fikade sen blev det donken och sen statiol sen åkte vi ner till lyckan och det va riktigt mysigt att sitta där. Nu sitter jag i min säng och ska snart sova har värsta huvudvärken så vill bara somna så den försvinner. Imorgon är det stan som gäller med dom bästa så det ska bli kul. Nej har inte så mycket mer att skriva så hörs imorgon.
xoxo


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0